Data e postimit: 2014-08-05 14:16:09
Lexime: 4226
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Lum ai njeri që jeton me djersë të tij !

Vepra te ngjashme
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: adela mullalli · Lloji: Poezi personale · Tema: kur jeton ...
Kur mendon se çdo gjë mbaron, Kujto se je në jetë e jeton, Çdo diteë një gjë e re fillon, E jeta prapë ...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ne Kosov po jeton. PO jeton liria po jeton pavarsia po gezohet femija. Natyra po jeton, Lulja po lulzon. Erdhi ajo ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nuk jetohet me djersën e të tjerëve !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Alkoholi Shkakton sherre ,vrasje e bela Mjerë ai njeri për veti Që me të bën sefa Përdorimi i alkoholit O njeri Nuk ju sjell lumturi Po ti që për të punon A më thua si jeton ? Pse gjithmonë e tepron ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Gjirafa Gjirafa me trup të gjatë E thërrasin qafëgjatë Këmbët si shtylla Qëndron mbi cdo kafshë Jeton në pyje Jeton në lëndina Hanë barë,hanë pemë Rron me kr...
Autori: gazmira · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza nene e shqiperise
nene tereza kjo sshqiptare perjet mbeti legjendare per miresi e bamiresi te gjith e donin kete njeri nene tereza nuk ka vdekur ajo ende jeton per ne per miresine qe tregoi qmimin "nobel" e fitoi
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: kush jam une · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjashtembedjete vjecare e njoh mjaftueshem veten ,per te shpjeguar se cfare krijese e cuditshme jam. Ne rang te pare jam princesha e babit dhe engjelli i mamit ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ai Njeri Ai njeri Që s'punon aspak Kalon kohën kot Bëhet shëmturak Po a njeri Që asnjëherë s'pushon Lumturia tek ai Cdo herë mbretëron




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com